Saturday, July 21, 2007

Harry Potter @ Kinokuniya

我在五月就已在Kino pre-order了一本,虽然我知道我不会第一时间就读完它,不过我还是来凑凑热闹!




我到的时候大概是7.15am,看看那人龙吧!




Kino为了此event特地设计了一个Gryffindor的entrance哦!
Come join us at our Gryffindor entrance for the biggest book launch in town
1. Obtain 2 passwords from Star Publication's STAGMAG between 1/7/07 and 15/7/07
2. First 3 customers to recite the correct passwords to Fat Lady,
each obtains a free copy of Special Edition of Harry Potter Book 7
3. Next 10 customers to recite the correct passwords, each obtains a free copy of Harry Potter Book 7
4. Queue starts on 3RD FLOOR SURIA KLCC at 5.30am on 21st July 2007, Saturday
5. Kinokuniya Bookstores reserves the right to presenting complimentary copies
only to the FIRST 13 customers who successfully recite the correct passwords






其实要与Kino安排的Fat Lady拍照才须要排队,很多人包括我都傻傻地排了好久!Kino没有妥当的organize,之后才以口头方式通知我们,真是浪费我们的时间!不过我认为Kino是特地的,好让报馆记者一早可以拍到长长的人龙。
Btw, 要与Fat Lady拍照是要给password的!






哇塞,一本百多零吉,加起来好多钱leh!$$$




好像只有pre-order才有这橙色的纸袋还有羽毛笔。
不要看羽毛笔怪怪的,挺好写的!




Pre-order有25%折扣。
Pre-order了又在当天领取可有30%折扣!


不过由于有霸级市场以RM69.90售卖全新的哈利波特第七集,三大书局决定于罢卖。详情可以看星洲日报的报导“不滿總代理供應霸市低價出售 三大書商罷賣《哈》書”,和The Star的"Harry Potter and the ugly price war"报导。

No comments: